مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 07:452018-10-24پزشكي

زائران پاکستانی به محض ورود به کشور واکسینه می شوند


دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین سیستان و بلوچستان گفت: زائران پاکستانی اربعین حسینی به محض ورود به کشور از طریق مرز میرجاوه توسط تیم های سلامت دانشگاه علوم پزشکی مستقر در مرز از لحاظ مسائل بهداشتی مورد غربالگری قرار گرفته و واکسیناسیون فلج اطفال دریافت می کنند.

- دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین سیستان و بلوچستان: زائران پاکستانی به محض ورود به کشور واکسینه می شوند دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین سیستان و بلوچستان گفت: زائران پاکستانی اربعین حسینی به محض ورود به کشور از طریق مرز میرجاوه توسط تیم های سلامت دانشگاه علوم پزشکی مستقر در مرز از لحاظ مسائل بهداشتی مورد غربالگری قرار گرفته و واکسیناسیون فلج اطفال دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- فریبرز راشدی در بازدید از زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان افزود: 24 هزار و 242 زائر پاکستانی از 23 مهر تاکنون در مرز میرجاوه علیه بیماری فلج اطفال واکسینه شدند.

وی خاطرنشان کرد: تمام امکانات بهداشتی درمانی سیستان و بلوچستان با توجه به در پیش رو بودن راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران پاکستانی فراهم است .

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین سیستان و بلوچستان ادامه داد: چهار هزار و 365 زائر پاکستانی در این مدت توسط پزشکان مستقر در مرز میرجاوه و 873


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران پاکستانی به محض ورود به کشور واکسینه می شوند

زائران پاکستانی به محض ورود به کشور واکسینه می شوند