مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 07:252018-10-24اقتصادي

کمیته بررسی ساماندهی مصرف سوخت ظرف سه هفته باید اعلام نتیجه کند


عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: کمیته ای در کمیسیون انرژی تشکیل شد تا سناریوهای مختلف برای ساماندهی مصرف سوخت را بررسی و نتیجه را ظرف سه هفته اعلام کند.

- کمیته "بررسی ساماندهی مصرف سوخت" ظرف سه هفته باید اعلام نتیجه کند عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: کمیته ای در کمیسیون انرژی تشکیل شد تا سناریوهای مختلف برای ساماندهی مصرف سوخت را بررسی و نتیجه را ظرف سه هفته اعلام کند.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مطالب مطرح شده درخصوص احیای کارت سوخت بیان کرد: کمیسیون انرژی جلسه مفصلی با انجمن نفت و مرکز پژوهش ها درخصوص تمامی مدل های اقتصادسنجی و تاثیرات آن در طبقات اجتماعی و در سیستم حمل و نقل و در حوزه تورم و در رابطه با کنترل ها از مبادی اولیه تا انتهایی انتقال سوخت برگزار کرد.

وی در ادامه بیان کرد: امروز بحث ساماندهی سوخت که شامل بنزین و گازوییل است در کشور مطرح است و بحث سهمیه بندی مطرح نشده است.

ما هنوز در حال بررسی سناریوهای مختلف هستیم و درخصوص افزایش قیمت یا دو نرخی شدن یا سهمیه بندی تصمیمی گرفته نشده است.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی بیان کرد: کمیته ای در کمیسیون انرژی تشکیل شد تا سناریوهای مختلف را که بر روی آنها کارهایی علمی شده با بهره گیری از نظرات بخش های مرتبط مورد ارزیابی و بررسی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته بررسی ساماندهی مصرف سوخت ظرف سه هفته باید اعلام نتیجه کند

کمیته بررسی ساماندهی مصرف سوخت ظرف سه هفته باید اعلام نتیجه کند