مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 03:302018-10-24اجتماعي

زیرساخت های ترافیکی، زمینه ساز فرهنگ ترافیکی


یک روانشناس درباره زیر ساخت های مورد نیاز گسترش فرهنگ ترافیکی و دلایل گرایش جوانان به مسابقات رانندگی خیابانی توضیح داد.

- ناصرقاسمزاد در گفت و گو با ایسنا؛ با بیان اینکه ایجاد یک فرهنگ باید از پایه و اساس یک جامعه آغاز شود و خانواده اولین کانونی است که افراد از آن فرهنگ می پذیرند، گفت: مسئله فرهنگ سازی ترافیک، روندی است که باید از دل خانواده آغاز شود و طبیعتا وجود نهاد هایی که کانون خانواده را در زمینه فرهنگ سازی پشتیبانی کند بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه نهادهایی که می توانند خانواده را برای فرهنگ سازی پشتیبایی کنند از جمله نهادهای اجتماعی، آموزش و پرورش، سازمانهای مردم نهاد و.

هستند، اظهار کرد: فرهنگ سازی باید از اعضای اساسی تشکیل دهنده خانواده یعنی والدین آغاز شود، زیرا والدین به عنوان افرادی که الگو های اساسی شکل گیری مسائل تربیتی نزد فرزندان هستند نقش بسیار موثری را در شکل گیری فرهنگ نسل های آینده ایفا می کنند.

این روانشناس با اشاره به اینکه استاندارد سازی جامعه براساس شرایط محیطی و جغرافیایی نیز یکی دیگر از عوامل مهم برای زمینه سازی فرهنگ ترافیکی مطلوب است، گفت: زمانی می توان قوانین و قواعدی را به اجرا درآورد که بستر و شرایط عمل به این قوانین محیا باشد؛ زمانی که با افزایش تعداد خودرو ها در شهر رو به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ترافیکی، زمینه ساز فرهنگ ترافیکی

زیرساخت های ترافیکی، زمینه ساز فرهنگ ترافیکی