مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 01:052018-10-23فرهنگي

با نعیمی درباره ی حاشیه و متن «رسول»


حمیدرضا نعیمی که به زودی با نمایش میدانی «رسول» روی صحنه می رود، با اشاره به تازه بودن چنین تجربه ای در کارنامه کاری اش، از حمایت نشدن تئاتر حرفه ای کشور از سوی شهرداری ها انتقاد کرد.

- حمیدرضا نعیمی که به زودی با نمایش میدانی رسول روی صحنه می رود، با اشاره به تازه بودن چنین تجربه ای در کارنامه کاری اش، از حمایت نشدن تئاتر حرفه ای کشور از سوی شهرداری ها انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نویسنده و کارگردان تئاتر که قرار است همزمان با اربعین و تا پایان ماه صفر (6 تا 20 آبان ماه) هر شب در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد ایفاگر نقش اصلی نمایش میدانی رسول به کارگردانی سعید اسماعیلی باشد، درباره حضور خود در این پروژه که نویسندگی آن را هم برعهده دارد و البته حاشیه هایی هم نسبت به تامین منابع مالی آن در فضای مجازی ایجاد شده است، در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: بعد از اجرای نمایش ریچارد در تالار وحدت (به کارگردانی نعیمی) از سوی سعید اسماعیلی و رسالت بوذری برای نوشتن یک نمایشنامه با موضوع مذهبی دعوت شدم که در بخش هایی از آن به کربلا و عاشورا هم اشاره داشت.

از آنجایی که تا به حال نمایش میدانی کار نکرده بودم و با این نوع نمایش هایی که در محیط باز و با تعداد زیادی بازیگر و صحنه های زیاد اجرا می شوند آشنایی نداشتم دچار تردید بودم که بپذیرم یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نعیمی درباره ی حاشیه و متن «رسول»

با نعیمی درباره ی حاشیه و متن «رسول»