مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 18:252018-10-23سياسي

پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه در تبریز برگزار شد


پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه با هدف تبیین جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه، فرهنگ سازی در خصوص احیای دریاچه ارومیه و شناسایی ایده های خلاقانه در حوزه محتوای دیجیتال با مشارکت معاونت های فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و غربی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پیش رویداد خلیل ساعی، مدیر دفتر منطقه ای ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی به ارائه اخرین وضعیت دریاچه و نیازمندی های موجود دراین حوزه اشاره کرد و دکتر محمد فاریابی عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز به اصول مدیریت و بازاریابی در حوزه محصولات دیجیتال پرداخت.

جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان در این پیش رویداد که در محل سالن اجتماعات سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد، حضور داشتند.

رویداد اصلی استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه از تاریخ 30 آبان تا 2 آذر به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و ستاد احیای دریاچه ارومیه، استانداری و واحدهای جهاد دانشگاهی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه و سایر واحدها، در ارومیه برگزار می شود.

این رویداد با هدف فرهنگ سازی در راستای تولید محتوای دیجیتال کاربردی در حوزه آب و دریاچه ارومیه، شناسایی توانمندی ها و هدایت استعدادهای جامعه در حوزه تولید، بسترسازی درجهت کارآفرینی دیجیتال مبنی بر تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه در تبریز برگزار شد

پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه در تبریز برگزار شد