مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 17:462018-10-23بين الملل

مقامات ترکیه کشف بقایای جسد خاشقچی را تکذیب کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که دقایقی پیش شبکه اسکای نیوز به نقل از منابع خود مدعی شد که بقایای جسد جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی در اقامتگاه سرکنسول عربستان در استانبول کشف شده (+) منابع ترکیه ای این گزارش را تکذیب کردند.

- یک شبکه ترکیه ای به نقل از مقامات دولتی اعلام کرد که گزارش کشف بقایای جسد خاشقچی در استانبول کذب است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که دقایقی پیش شبکه اسکای نیوز به نقل از منابع خود مدعی شد که بقایای جسد جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی در اقامتگاه سرکنسول عربستان در استانبول کشف شده (+) منابع ترکیه ای این گزارش را تکذیب کردند.

شبکه تی.

آر.

تی.

وورلد به نقل از مقامات ترکیه گزارش داد که هنوز هیچ تکه یا اثری از جسد روزنامه نگار مقتول سعودی پیدا نشده است.

پیش از این نیز دوغو پرینچک دبیرکل حزب وطن ترکیه در یک مصاحبه تلویزیونی مدعی شده بود که تیم تحقیقاتی ترکیه بخشی از جسد خاشقچی را در چاه آب واقع در باغ سرکنسولگری سعودی پیدا کرده است.

(جزییات بیشتر)بعد از نزدیک به سه هفته از ورودِ بی بازگشت این روزنامه نگار سعودی به داخل کنسولگری ریاض در استانبول، مقامات این کشور با انتشار بیانیه ای اعتراف کردند که خاشقچی در پی درگیری داخل این ساختمان کشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات ترکیه کشف بقایای جسد خاشقچی را تکذیب کردند

مقامات ترکیه کشف بقایای جسد خاشقچی را تکذیب کردند