مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 17:402018-10-23اقتصادي

لیلیوم ، پاشنه آشیل واردات پیازگل


مدیرکل امور گلخانه، گل و گیاهان زینتی و قارچ وزارت جهاد کشاورزی با اعلام این که ارزش صادرات گل و گیاهان زینتی کشور در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 100 درصد افزایش داشته، - تولید گل های خوراکی، سوپرسبزی ها، برگ بریده های زینتی، گیاهان جنگلی و تولید میوه های گرمسیری و زینتی را از زمینه های جالب و درآمدزا برای علاقمندان فعالیت در ابن حوزه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس تقوی که سه شنبه اول آبان ماه در افتتاحیه سومین کنگره ملی گل و گیاهان زینتی در محلات سخن می گفت خاطرنشان کرد: تامین امنیت غذایی و ارتقای صادرات از رئوس وظایف وزارت جهاد کشاورزی است که سه راهبرد اصلی آن حفظ منابع پایه، تولید محصول یالم و اقتصادی کردن واحدهای تولید است.

وی اظهار داشت: تولیدات گل و گیاه کشور در فاصله سال های 92 تا 96 به میزان 30 درصد افزایش یافته که حاصل 26 درصد رشد در تولید گل های شاخه بریده و 45 درصد رشد در تولید گیاهان گلدانی است.

مدیر دفتر امور گلخانه، گل و گیاهان زینتی اظهار داشت: شیب تمایل بهره برداران به سمت تولید درختچه های تزیینی و گیاهان گلدانی است که ترکیب صادرات هم این رویکرد را تایید می کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال 96 بالغ بر پنج میلیون و 188 تن گل و گیاه زینتی به ارزش 22.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیلیوم ، پاشنه آشیل واردات پیازگل

لیلیوم ، پاشنه آشیل واردات پیازگل