مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 17:352018-10-23اقتصادي

آزمایش خودروهای خودران فورد در واشنگتن کلید می خورد


شرکت خودروسازی فورد اعلام کرده است که قصد دارد در سه ماه نخست سال آینده میلادی به آزمایش خودروهای خودران در سطح شهر واشنگتن بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به افزایش استقبال از خودروهای خودران و تلاش شرکت های خودروسازی برای توسعه این فناوری، شرکت خودروسازی فورد مستقر در ایالات متحده آمریکا نیز از مدتها پیش به دنبال توسعه و طراحی خودروهای خودران و بدون نیاز به راننده بوده و در این زمینه تلاش کرده است که با رقیبان قدرتمند خود در جهان به رقابت تنگاتنگی بپردازد و محصولات خودران خود را زودتر از پیشگامان به بازارهای جهانی خودرو عرضه کند.

بر اساس گزارش وب سایت the verge ، شرکت خودروسازی فورد آمریکا حالا به تازگی از برنامه های خود برای اجرایی و عملی سازی پروژه عرضه خودروهای خودران در سطح شهر سخن گفته است و اعلام کرده که قصد دارد در سه ماهه نخست سال آینده 2019 میلادی از نخستین خودروهای خودران خود رونمایی کرده و آنها را در خیابان های شهر واشنگتن در ایالات متحده آمریکا آزمایش کند.

فورد به منظور حصول اطمینان از فناوری خودران در وسائل نقلیه و جلوگیری از خطرات احتمالی آن، از یک مهندس و راننده برای محض احتیاط در این خودروها استفاده می کند ولی بعد از آنکه این فناوری اعتماد شرکت فورد را جلب کرد، دیگر این دو نفر نیز از خودروهای آزمایشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش خودروهای خودران فورد در واشنگتن کلید می خورد

آزمایش خودروهای خودران فورد در واشنگتن کلید می خورد