مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 16:252018-10-23اجتماعي

شرایط جوی مرز ایران و عراق


مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی وضع هوای شهر کربلا شرایط جوی مسیر حرکت زائران را پیش بینی کرد و گفت: طی دو روز آینده (2 و 3 آبان ماه) در قصر شیرین و مهران، - مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی وضع هوای شهر کربلا شرایط جوی مسیر حرکت زائران را پیش بینی کرد و گفت: طی دو روز آینده (2 و 3 آبان ماه) در قصر شیرین و مهران، کرمانشاه و مریوان احتمال رگبار باران و رعد و برق وجود دارد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فردا و پس فردا (2 و 3 آبان)، آسمان قصر شیرین (خسروی) تا حدی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر و در پاره ای نقاط با رگبار باران و رعد و برق خواهد بود.

بیشترین و کمترین دمای این منطقه، طی دو روز آینده به ترتیب 30 و 16 درجه سانتیگراد و 29 و 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی مهران گفت: فردا (2 آبان)، هوای مهران تا حدی ابری و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 34 و 23 درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین آسمان مهران در روز پنجشنبه (3 آبان)، نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید، در اواخر وقت همراه با رگبار و رعد و برق و با احتمال غبار محلی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جوی مرز ایران و عراق

شرایط جوی مرز ایران و عراق