مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 16:162018-10-23بين الملل

امیدواریم ادلب بدون هزینه های گسترده انسانی به حاکمیت دولت سوریه بازگردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المالل خبرگزاری دانشجو، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی که امروز (سه شنبه) اول آبان ماه در رأس هیأتی برای رایزنی های دوجانبه با مقامات روس درباره تحولات منطقه و همچنین شرکت در نشست سه جانبه .

- مذاکره کننده ارشد ایران در روند صلح سوریه، گفت: امیدواریم امکان حل مرحله ای و گام به گام موضوع ادلب بدون تلفات فراهم شود و این منطقه بدون هزینه های گسترده انسانی به حاکمیت دولت بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المالل خبرگزاری دانشجو، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی که امروز (سه شنبه) اول آبان ماه در رأس هیأتی برای رایزنی های دوجانبه با مقامات روس درباره تحولات منطقه و همچنین شرکت در نشست سه جانبه به همراه همتایان روس و ترکیه ای خود درباره روند صلح سوریه وارد مسکو شد، در بدو ورود در خصوص دستورکار این سفر عنوان کرد: دیدار امروز (سه شنبه) و فردا (چهارشنبه) از مسکو در راستای گفتگو های دوجانبه با مسئولان مختلف روسیه در ارتباط با تحولات منطقه است.

وی با اشاره به نشست سه جانبه نمایندگان عالی رتبه کشور های ضامن روند صلح در سوریه (آستانه) که در مسکو برگزار می شود، افزود: در سفر به مسکو ضمن رایزنی های دوجانبه درباره بحران های منطقه و تحولات منطقه از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم ادلب بدون هزینه های گسترده انسانی به حاکمیت دولت سوریه بازگردد

امیدواریم ادلب بدون هزینه های گسترده انسانی به حاکمیت دولت سوریه بازگردد