مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 16:062018-10-23فرهنگي

رادیو قرآن با 8 ویژه برنامه به استقبال اربعین می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن با بیان اینکه شبکه رادیویی قرآن همزمان با نزدیک شدن به اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده است، - شبکه رادیویی قرآن با تهیه و پخش 8 ویژه برنامه به استقبال اربعین حسینی می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن با بیان اینکه شبکه رادیویی قرآن همزمان با نزدیک شدن به اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده است، اظهار کرد: دو گروه برنامه ساز جهت تولید و پخش ویژه برنامه هایی در راستای پیاده روی اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام شده اند که ضمن ارائه گزارش های زنده در برنامه های مختلف رادیو قرآن، شنوندگان را از حال و هوای زائران و پیاده روی آگاه خواهند کرد.

وی ادامه داد: حضور در موکب ها و پوشش محافل انس با قرآن در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا از دیگر برنامه های این دو گروه است.

ابوالقاسمی تصریح کرد: برنامه صبحگاهی مهرتابان و همچنین برنامه عصرگاهی موج مخاطب محملی برای ارائه گزارش های اعزامی رادیو قرآن در ایام اربعین حسینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو قرآن با 8 ویژه برنامه به استقبال اربعین می رود

رادیو قرآن با 8 ویژه برنامه به استقبال اربعین می رود