مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 15:202018-10-23بين الملل

وعده عمران خان برای برگزاری مذاکرات صلح با هند


عمران خان نخست وزیر پاکستان امروز (سه شنبه) در سخنرانی ای در کنفرانس سرمایه گذاری مشهور به داووس صحرا در عربستان متعهد شد که مذاکرات صلح با دشمن همیشگی پاکستان یعنی هند بعد از انتخابات در این کشور همسایه داشته باشد.

- عمران خان نخست وزیر پاکستان امروز (سه شنبه) در سخنرانی ای در کنفرانس سرمایه گذاری مشهور به داووس صحرا در عربستان متعهد شد که مذاکرات صلح با دشمن همیشگی پاکستان یعنی هند بعد از انتخابات در این کشور همسایه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این در حالی است که پیش از این پیشنهاد مشابهی از سوی عمران خان نخست وزیر پاکستان برای چنین مذاکراتی مطرح شده بود که از سوی هند رد شد.

عمران خان این پیشنهاد را در سخنرانی ای در اجلاس موسوم به ابتکار سرمایه گذاری آینده (FII)، در عربستان مطرح کرد؛ اجلاسی که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به عنوان تبلیغ برای جذب سرمایه گذاران بالقوه به راه انداخته و پاکستان نیز چشم به جذب اعتباراتی برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی خود دارد.

عمران خان در این سخنرانی در محل این اجلاس در شهر ریاض گفت: زمانی که من در انتخابات پاکستان پیروز شدم و به قدرت رسیدم اولین کاری که انجام دادم، دراز کردن دست صلح به سمت هند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده عمران خان برای برگزاری مذاکرات صلح با هند

وعده عمران خان برای برگزاری مذاکرات صلح با هند