مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 15:102018-10-23فرهنگي

«دایان» ایرانی در بخش رقابتی جشنواره سنگاپور


فیلم سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی پور در بخش رقابتی بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم سنگاپور به نمایش گذاشته می شود.

- فیلم سینمایی دایان به کارگردانی بهروز نورانی پور در بخش رقابتی بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم سنگاپور به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، فیلم دایان که اولین ساخته بهروز نورانی پور پس از مستند A157 درباره جنگ سوریه است، به موضوع ترس و وحشت اقدامات گروه تروریستی داعش در کردستان ایران می پردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فیلم دایان تصویرگر هزاران نفر از مهاجرانی است که یک روز پس از آغاز جنگ سوریه قادر نیستند به سبب حضور داعشی ها در مرز به سمت خانواده های خود بازگردند.

سیبان که یک پدر سالخورده سوری است و با خانواده اش در تبعید زندگی می کند حالا باید بین دو انتخاب تصمیم بگیرد .

از جمله دیگر فیلم های مهم حاضر در بخش اصلی جشنواره فیلم سنگاپور که برای کسب جایزه پرده نقره ای این رویداد سینمایی رقابت می کنند، می توان سرزمین تصویر شده به کارگردانی یئو سی هوا برنده جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره لوکارنو، رودخانه ساخته امیر بایگازین برنده بهترین کارگردانی بخش افق های ونیز و سفر طولانی روز به شب ساخته بی گان از چین اشاره کرد که در بخش نوعی نگاه کن امسال حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دایان» ایرانی در بخش رقابتی جشنواره سنگاپور

«دایان» ایرانی در بخش رقابتی جشنواره سنگاپور