مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 15:052018-10-23بين الملل

اینگونه حرفه ای به فرانسه سفر کنید


سفر به پاریس آرزوی هر علاقه مند به جهانگردی است اما چگونه این سفر جذاب تر می شود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا به نقل از سام سیر، سفر به فرانسه یکی از زیباترین و به یادماندنی ترین سفرها برای هر دوستدار سفر و جهانگردی است و هیچ جایی بیشتر از پاریس در فرانسه محبوب نیست! دو روز اول در پایتخت فرانسه، پاریس باشید، زمانی برای صرف قهوه، ناهار در Bistros – اغذیه فروشی های کوچک – و قدم زدن در کنار رود Seine و کانال St-Martin بذارید.

در روز سوم و چهارم، به دره Loire بروید و تاریخ سلطنت رنسانس در Chateau de Chambord و Chateau de Chenonceau را ببینید و لذت ببرید.

یا این دو روز را در نرماندی باشید، به دیدن کلیسای نتردام بروید، Bayeux tapestry یا پارچه گلدوزی شده ای که رویدادهای منجر به تسخیر انگلستان توسط نورمن ها در سده یازده میلادی را به تصویر کشیده و بیشتر درباره ویلیام فاتح و هارولد گادوینسن و سرانجامِ نبرد هیستینگز است را تماشا کنید، برخورد موج های دریا به صخره ها در Mont St-Michel ببینید، و – شاید هم تاریخ مدرن برای شما احساسات برانگیز باشد – به دیدن ساحل Utah که در آن اولین عملیات در جبهه نرماندی در جنگ جهانی دوم با نام D-Day انجام شد.

روز پنجم و ششم، برای دیدن نقاشی غارها به دره Vezere بروید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینگونه حرفه ای به فرانسه سفر کنید

اینگونه حرفه ای به فرانسه سفر کنید