مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 14:552018-10-23اقتصادي

ایجاد بیش از 1000 شغل در شهرک صنعتی زاگرس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه گفت: ظرف دو سال آینده هزار تا 1500 شغل در واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی زاگرس ایجاد خواهد شد.

- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه گفت: ظرف دو سال آینده هزار تا 1500 شغل در واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی "زاگرس" ایجاد خواهد شد.

بیژن کردستانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، شهرک صنعتی زاگرس را بزرگ ترین شهرک صنعتی در غرب کشور دانست که 1300 هکتار وسعت دارد و افزود: اکنون 260 هکتار از وسعت این شهرک صنعتی عملیاتی و زیرساخت های آن فراهم شده و آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

وی ادامه داد: زیرساخت های این شهرک صنعتی در کمتر از دو سال و طی سال های 96 و 97 فراهم شده و جای یپشرفت بسیار زیادی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه از استقبال 100 واحد صنعتی برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی زاگرس یاد کرد و گفت: امیدواریم این واحدها طی دو سال آینده به بهره برداری برسد.

به گفته این مسئول، اگر در هر واحد 10 تا 15 نفر هم مشغول به کار شوند، ظرف دو سال آینده نزدیک به 1500 فرصت شغلی در شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه ایجاد خواهد شد.

کردستانی با اشاره به مزیت های شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه، اضافه کرد: این شهرک از شرایط مناطق کمتر توسعه یافته برخودار است و 13 سال معافیت مالیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 1000 شغل در شهرک صنعتی زاگرس

ایجاد بیش از 1000 شغل در شهرک صنعتی زاگرس