مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 14:012018-10-23اقتصادي

جزییات پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به برنامه های اشتغالزایی کمیته امداد، - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به جزییات پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد، گفت: پیش بینی می شود امسال 600 هزار خانوار جدید به کمیته امداد اضافه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به برنامه های اشتغالزایی کمیته امداد، اظهارداشت: سیاست اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان از طریق اجرای طرح های اقتصادی است که یکی از این تسهیلات، تسهیلات تکلیفی از سوی بانک هاست که در سال گذشته 2 هزار و 400 میلیون تومان وام خود اشتغالی به مددجویان پرداخت شد، اما امسال این میزان به 1400 میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی ادامه داد: منابع صندوق امداد ولایت یکی دیگر از روش های پرداخت تسهیلات خود اشتغالی است که در سال گذشته 600 میلیارد تومان و امسال نیز همین میزان وام به مددجویان پرداخت شد؛ ضمن اینکه برداشت 1.

5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی با موافقت رهبر معظم انقلاب یکی دیگر از روش های ارائه تسهیلات اشتغالزایی است که 2500 میلیارد تومان از این میزان در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد اعلام شد

جزییات پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد اعلام شد