مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 13:112018-10-23بين الملل

مغز متفکر و طراح قتل خاشقجی شناسایی شد +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صاباح چاپ ترکیه امروز (سه شنبه) از یک مظنون دیگر در پرونده جمال خاشقچی روزنامه نگار مقتول در کنسولگری سعودی در استانبول پرده برداشته و گزارش داد که وی مغز متفکر طرح قتل وی و حلقه ارتباط بین جوخه .

- یک روزنامه ترکیه با شناسایی یکی دیگر از عوامل اصلی پرونده روزنامه نگار سعودی، گزارش داد که وی وابسته نظامی کنسولگری ریاض در استانبول و مغز متفکر طرح قتل وی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صاباح چاپ ترکیه امروز (سه شنبه) از یک مظنون دیگر در پرونده جمال خاشقچی روزنامه نگار مقتول در کنسولگری سعودی در استانبول پرده برداشته و گزارش داد که وی مغز متفکر طرح قتل وی و حلقه ارتباط بین جوخه مرگ 15 نفره با استخبارات سعودی بوده است.

بر این اساس، احمد عبدالله المزینی وابسته نظامی در کنسولگری سعودی در استانبول، یک روز بعد از اولین مراجعه خاشقچی به این ساختمان در تاریخ 28 سپتامبر، به ریاض سفر کرده و با بدر العساکر رییس دفتر، ولی عهد سعودی و احمد العسیری معاون وقت استخبارات این کشور دیدار می کند.

روزنامه صاباح می گوید وی در این سفر اطلاعات و دستورات لازم برای نحوه برخورد با خاشقچی حین مراجعه دوم جهت دریافت مدارک ازدواجو بازگرداندن وی به ریاض را دریافت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغز متفکر و طراح قتل خاشقجی شناسایی شد +عکس

مغز متفکر و طراح قتل خاشقجی شناسایی شد +عکس