مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 12:302018-10-23فرهنگي

اطلاعاتی درباره کنگره شهدا استان قزوین


رییس ستاد اجرایی کنگره شهدا استان قزوین گفت: با جمع آوری آثار مربوط به شهدا آن ها را در اختیار هنرمندان قرار خواهیم داد تا در قالب کتاب، فیلم و سایر آثار هنری در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

- سرهنگ حسین رجبی رییس ستاد اجرایی کنگره سه هزار شهید استان قزوین در گفت وگو با ایسنا درباره آغاز به کار ستاد کنگره شهدای استان قزوین توضیح داد: سال 1391 ستاد کنگره استان قزوین آغاز به کار کرد و به رزمندگان فراخوان دادیم تا اطلاعات آن ها را جمع آوری کنیم و در این راستا کار با 150 گروه پنج نفره آغاز شد که با فعالیت این افراد تاکنون 251 هزار و 252 قطعه عکس جمع آوری شده است.

وی بیان کرد: در ابتدا طریقه جمع آوری و مصاحبه به این گروه ها آموزش داده و در سطح استان جمع آوری آثار شهدا آغاز شد و تاکنون 85 درصد جمع آوری آثار شهدا جمع آوری شده است.

سؤالاتی در رابطه با چگونگی جمع آوری آثار شهدا طرح شده و در اختیار گروه ها قرار دادیم و در این راستا مصاحبه با والدین، خواهر، برادر، فرزند، معلم و دوستان دوران کودکی شهید صورت گرفت.

رجبی افزود: با جمع آوری آثار مربوط به شهدا آن ها را در اختیار هنرمندان قرار خواهیم داد تا در قالب کتاب، فیلم و سایر آثار هنری در اختیار مخاطبان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعاتی درباره کنگره شهدا استان قزوین

اطلاعاتی درباره کنگره شهدا استان قزوین