مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 12:302018-10-23اقتصادي

آمریکا اعلام کرده توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را ندارد


عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: خزانه داری آمریکا اعلام کرده ما فکر می کردیم بتوانیم صادرات نفت ایران را به صفر برسانیم، - عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران: آمریکا اعلام کرده توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را ندارد عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: خزانه داری آمریکا اعلام کرده ما فکر می کردیم بتوانیم صادرات نفت ایران را به صفر برسانیم، اما باید بگوییم که توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غفار اسماعیلی شامگاه گذشته در آیین گشایش نمایشگاه الکامپ اراک، اظهار کرد: خمیرمایه حضور با ارزش و تاثیرگذار در صحنه ملی و فراملی، همدلی و هماهنگی در جامعه است، خوشبختانه در استان مرکزی گلایه و شکایت بسیار کم به گوش می خورد که این امر ناشی از همدلی موجود در این استان است.

وی افزود: اکنون با وجود تحریم های ظالمانه دشمن علیه مردم ایران اسلامی، کشور در شرایط ویژه ای قرار دارد که با اتحاد، مقاومت و حمایت از واحدهای داخلی و اقتصاد می توان این توطئه ها را نقش بر آب کرد.

عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: اتفاقاتی از جمله حرکت ها و اقدامات ناشیانه ترامپ و وقایع اخیر در ترکیه، شرایط را به نفع ملت ایران رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا اعلام کرده توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را ندارد

آمریکا اعلام کرده توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را ندارد