مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 12:252018-10-23سياسي

خبرگزاری آناتولی به استناد کتابی اردوغان را تاثیرگذارترین فرد در جهان اسلام خواند


خبرگزاری دولتی آناتولی ترکیه به استناد کتاب جدیدی گزارش داد، رجب طیب اردوغان در صدر 500 شخصیت مسلمان تاثیرگذار جهان در 2019 قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری دولتی آناتولی، در کتاب مذکور که مرکز مطالعات استراتژیک اسلامی سلطنتی مستقر در اردن سالانه تهیه می کند، تاکید شده است که رجب طیب اردوغان اولین رییس جمهوری منتخب مردمی ترکیه در اوت سال 2014 بود و سپس در انتخابات 2018 برای بار دوم با کسب 52.

5 درصد رای و مشارکت مردمی 86 درصدی مجددا انتخاب شد.

این نشریه اعلام کرد: ترکیه در دوران تصدی او شاهد رشد اقتصادی بی سابقه، اصلاحات قانون اساسی و ظهور مجدد به عنوان یک قدرت جهانی مهم بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه دولتی آناتولی، این نشریه همچنین تاکید کرد ترکیه تحت رهبری اردوغان روی ایجاد روابط قوی تر با تمامی هفت همسایه اش خصوصا یونان و تمام کشورهای هم مرز با دریای سیاه که قطب تجاری مهم و منطقه مهم ژئوپولیتیک است، متمرکز شده است.

این نشریه همچنین تاکید کرد: اردوغان در آفریقا بیش از 20 سفارتخانه و کنسولگری جدید افتتاح کرد و زمانی که سومالی در سال 2011 از قحطی و خشکسالی فلج کننده رنج می برد، نه تنها به آنجا کمک ارسال کرد بلکه اولین رهبری خارج از آفریقا شد که طی حدود دو دهه پیش به سومالی سفر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری آناتولی به استناد کتابی اردوغان را تاثیرگذارترین فرد در جهان اسلام خواند

خبرگزاری آناتولی به استناد کتابی اردوغان را تاثیرگذارترین فرد در جهان اسلام خواند