مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 12:052018-10-23فرهنگي

«دل تورو» کارگردان انیمیشن «پینوکیو» شد


«گیرمو دل تورو» کارگردان برنده اسکار مکزیکی، به عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه کننده نسخه انیمیشن استاپ موشن «پینوکیو» را برای کمپانی نتفلیکس می سازد.

- گیرمو دل تورو کارگردان برنده اسکار مکزیکی، به عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه کننده نسخه انیمیشن استاپ موشن پینوکیو را برای کمپانی نتفلیکس می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، این اولین فیلمی است که دل تورو پس از ساخت فیلم شکل آب برنده اسکار بهترین فیلم و کارگردانی به سینما می آورد، ضمن این که نخستین تجربه ساخت انیمیشن برای این کارگردان صاحب نام مکزیکی محسوب می شود.

مارک گوستافسن کارگردانی مشترک این انیمیشن به سبک استاپ موشن را بر عهده دارد و داستان آن نیز در حال و هوای دهه 1930 میلادی در ایتالیا می گذرد و قرار است مراحل تولید آن از پاییز امسال آغاز شود.

دل تورو درباره ساخت این انیمیشن گفت: هیچ فرم هنری زندگی و فعالیت هنری ام به اندازه انیمیشن من را تحت تاثیر قرار نداده است و با هیچ شخصیت سینمایی در تاریخ به ندازه پینوکیو ارتباطی عمیق برقرار نکرده ام.

استاپ موشن یکی از تکنیک های انیمیشن سازی است که در آن یک شیء را فریم به فریم حرکت داده و تصویر آن را توسط دوربین ضبط می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دل تورو» کارگردان انیمیشن «پینوکیو» شد

«دل تورو» کارگردان انیمیشن «پینوکیو» شد