مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 11:402018-10-23سياسي

چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ایلام برگزار می شود


رییس شورای بسیج رسانه استان ایلام از چهارمین جشنواره رسانه ای استانی ابوذر در ایلام خبر داد .

- سامی شهبازی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مرحله ی استانی چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر امسال با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد .

وی محورهای اصلی جشنواره را وحدت، مقاومت و دفاع مقدس ، مسائل صنفی خبرنگاران ، بصیرت و دشمن شناسی ، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی ، مبارزه با آسیب های اجتماعی و خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی اعلام کرد .

رییس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: اصحاب رسانه ی استان می توانند در بخش های عکس، یادداشت یا سرمقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، کاریکاتور ، موشن گرافی ،کلیپ و مستند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند .

شهبازی با بیان اینکه آثار ارسالی باید از 1 دی 1396 تا 10 آذر 1397 در یکی از رسانه های دارای مجوز منتشر شده باشد، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار10 آذر خواهد بود و مراسم اختتامیه ی این جشنواره نیز در نیمه ی دوم آذر برگزار خواهد شد .

وی گفت: با توجه به میزبانی مردم استان ایلام به عنوان دروازه ی عتبات عالیات، بخش ویژه ی این جشنواره در استان ایلام به موضوع اربعین اختصاص داده شده است، اصحاب رسانه ی استان می توانند آثار خود را در این زمینه در قالب بخش های جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ایلام برگزار می شود

چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ایلام برگزار می شود