مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 11:062018-10-23دانش

نداشتن فضای آموزشی مجزا از معضلات انجمن علمی است


حامد پوسانه دبیر انجمن علمی دانشکده مدیریت در دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص معرفی این انجمن گفت: انجمن علمی از جمعی دانشجویان تشکیل شده که در مباحث علمی با یکدیگر فعالیت دارند هدف انجمن علمی مدیریت ، - دبیر انجمن علمی دانشکده مدیریت در دانشگاه امیرکبیر گفت:انجمن علمی از جمعی دانشجویان تشکیل شده که در مباحث علمی با یکدیگر فعالیت دارند هدف انجمن علمی مدیریت، ارتقای علمی دانشکده در دانشگاه است.

حامد پوسانه دبیر انجمن علمی دانشکده مدیریت در دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص معرفی این انجمن گفت: انجمن علمی از جمعی دانشجویان تشکیل شده که در مباحث علمی با یکدیگر فعالیت دارند هدف انجمن علمی مدیریت ، ارتقای علمی دانشکده در دانشگاه است.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در انجمن اظهار کرد: فعالیت های انجمن علمی از ابتدای اردیبهشت با تعویض دبیر انجمن آغاز شده که می توان به برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش بازار یابی مقدماتی، همایش آشنایی با بازار سرمایه اشاره کرد.

پوسانه در خصوص فعالیت های در نظر گرفته شده برای آینده این انجمن تصریح کرد: آشنایی با بازار بلاک چین، آشنایی با بازار سرمایه، آتی سکه و بورس، کارگاه مدیریت ریسک و کسب و کار فوتبالی از برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن فضای آموزشی مجزا از معضلات انجمن علمی است

نداشتن فضای آموزشی مجزا از معضلات انجمن علمی است