مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 10:412018-10-23سياسي

نمایندگان مجلس بجنورد به مناظره با دانشجویان در مورد cft دعوت شدند


محمد معزی فر، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: باوجود سخنان مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس که در خرداد ماه اتفاق افتاد و ایشان به صراحت با لوایح fatf مخالفت کردند، - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: نمایندگان مجلس بجنورد به مناظره با دانشجویان در مورد cft دعوت شدند.

محمد معزی فر، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: باوجود سخنان مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس که در خرداد ماه اتفاق افتاد و ایشان به صراحت با لوایح fatf مخالفت کردند، متاسفانه cft در مجلس تصویب شد و دو نماینده بجنورد نیز به آن رای مثبت دادند.

معزی فر ادامه داد: ما دو نماینده استان یعنی آقایان اکبری و قربانی را به مناظره دعوت کردیم و در هر زمان و مکانی که آن ها اعلام کنند، ما آماده مناظره خواهیم بود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: درخصوص این لوایح مطالعات زیادی کرده ایم و لذا این آمادگی کاملا وجود دارد.

وی افزود: ما این را حق مردم می دانیم که ببینند نمایندگانشان می توانند از رای خود دفاع کنند یا خیر؛ لذا پس از مشخص شدن رای این دو فرد، ما آن ها را به مناظره دعوت کردیم و خواستاریم ما دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس بجنورد به مناظره با دانشجویان در مورد cft دعوت شدند

نمایندگان مجلس بجنورد به مناظره با دانشجویان در مورد cft دعوت شدند