مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 10:202018-10-23سياسي

تصویب cft یک گام مثبت در راستای شفافیت فرایندهای مالی است


تصویب لایحه cft یک گام مثبت در راستای شفافیت فرایندهای مالی است که مجرای بسیاری از نابرابری های اقتصادی و رانت ها را در جامعه می بندد.

- تصویب cft یک گام مثبت در راستای شفافیت فرایندهای مالی است یک وکیل دادگستری گفت: تصویب لایحه cft یک گام مثبت در راستای شفافیت فرایندهای مالی است که مجرای بسیاری از نابرابری های اقتصادی و رانت ها را در جامعه می بندد.

محمدرضا سماواتی پور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تصویب لایحه CFT را به دو جهت باید گامی مثبت در روند تعاملات جهانی کشور با جهانیان تلقی کرد گفت: از منظر بین المللی وقتی ما به جهانی شدن فکر می کنیم و به تبع آن قصد جهانی شدن داریم، به ناچار باید آداب و مناسک این جهانی شدن را نیز محترم بشماریم.

در غیر این صورت جهانی شدن در حد شعار باقی خواهد ماند لذا در گام اول باید در روابط سیاسی و تعاملات اقتصادی شفافیت قابل قبولی به دنیا ارائه داده تا مقبول جامعه جهانی واقع شویم که البته ممکن است در دید برخی این اقدام هم زمان مشکلاتی نیز در بر داشته باشد.

وی افزود: از نظر داخلی نیز تصویب لایحه cft گام مثبتی تلقی می شود.

زیرا از یک سو یک گام مثبت در راستای شفافیت فرایندهای مالی برداشته شده و از سوی دیگر مجرای بسیاری از نابرابری های اقتصادی و رانت ها در جامعه بسته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب cft یک گام مثبت در راستای شفافیت فرایندهای مالی است

تصویب cft یک گام مثبت در راستای شفافیت فرایندهای مالی است