مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 10:102018-10-23پزشكي

امکانات درمانی آبادان و خرمشهر به خاورمیانه معرفی می شود


سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تلاش جهت توسعه توریسم درمانی در آبادان و خرمشهر، گفت: با معرفی امکانات درمانی منطقه و بهره گیری از پزشکان خوزستان یک قطب گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر راه اندازی خواهد شد.

- دکتر شکرالله سلمان زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولویت اصلی ما ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با بالاترین کیفیت به مردم منطقه و رفع مشکلات است.

وی تصریح کرد: همکاری با اداراتی از جمله دامپزشکی و شهرداری که در بحث سلامت موثر هستند، پیگیری می شوند تا شاخص های بهداشتی و درمانی ارتقاء یابند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر لزوم ارتقاء جایگاه علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان، گفت: تلاش می شود دانشکده آبادان به دانشگاه تبدیل و به عنوان یک قطب در منطقه مطرح شود.

همچنین راه اندازی پردیس بین المللی دانشکده در برنامه است که با توسعه فضای آموزشی و پژوهش به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

سلمان زاده گفت: یکی دیگر از اولویت ها بحث توسعه توریسم درمانی است که یک تیم زبده مامور خواهند شد تا با معرفی امکانات درمانی به منطقه خاورمیانه و بهره گیری از پزشکان خوزستان، یک قطب گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات درمانی آبادان و خرمشهر به خاورمیانه معرفی می شود

امکانات درمانی آبادان و خرمشهر به خاورمیانه معرفی می شود