مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 10:102018-10-23سياسي

مردم «13 آبان» پاسخ دشمنان قسم خورده انقلاب را خواهند داد


13 آبان امسال فرصت مناسبی برای بازخوانی آرمان های انقلاب، دستاوردهای نظام اسلامی، نقش امام خمینی(ره) و فداکاری ملت ایران به نسل جوان است.

- رییس ستاد 13 آبان استان تهران گفت: 13 آبان امسال فرصت مناسبی برای بازخوانی آرمان های انقلاب، دستاوردهای نظام اسلامی، نقش امام خمینی(ره) و فداکاری ملت ایران به نسل جوان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان شهریار با بیان این که نسل های گذشته بشر تحت سلطه حکومت های فاسق و شاهنشاهی قرار داشتند گفت: خداوند بر ملت ما منت گذاشته است که سرنوشت حکومت جمهوری اسلامی ایران زیر سایه امام زمان(ع) و به وسیله و برکت انقلاب نوشته بشود.

محمودی تاکید کرد: تمام امید دشمن به نسل جوانان ما است که امام خمینی(ره) و دفاع مقدس را ندیده و امروز با وجود فضای مجازی و شبکه های مختلفی با تخریب جایگاه مسئولان عالی و ارکان نظام می خواهند نسل جوان ما را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنند و با استفاده از کم کاری و کوتاهی برخی مسئولان می توانند از آن بهره برداری کنند و با ایجاد شبهه و جو سازی در برابر انقلاب، نظام را از هم بپاشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم «13 آبان» پاسخ دشمنان قسم خورده انقلاب را خواهند داد

مردم «13 آبان» پاسخ دشمنان قسم خورده انقلاب را خواهند داد