مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 09:502018-10-23سياسي

تسلیت رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ارتش به سردار حاجی زاده


رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش در پیام های جداگانه ای درگذشت پدر سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه سلام علیکم دریافت خبر درگذشت جانکاه والد مکرم جنابعالی مرحوم حاج محمد تقی حاجی زاده ، موجب تاثر و تالم فراوان گردید .

بی شک همت بلند آن پدر مومن و گرانقدر در تربیت فرزندانی برومند، رشید و مجاهد در عرصه های دفاع از اسلام و ولایت و سنگرهای پاسداری از انقلاب اسلامی و برخوردار از معنویت ،ایمان و عمل انقلابی که در شخصیت آن فرمانده فهیم ،هوشمند و پیشتاز در افتخارآفرینی برای ملت ایران و نیروهای مسلح کشور تبلور یافته است؛ ذخیره ای ارزشمند و باقی الصالحاتی است که متضمن جایگاه والای آن عزیز در محشر کبری خواهد بود.

فقدان آن فقید سعید را به جنابعالی و بیت معزا تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و علو درجات اخروی و برای آن برادر عزیز و سایر سوگواران معزز، صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می کنم.

همچنین متن پیام تسلیت فرمانده کل ارتش به مناسبت درگذشت پدر سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه به این شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ارتش به سردار حاجی زاده

تسلیت رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ارتش به سردار حاجی زاده