مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 09:152018-10-23اجتماعي

تألیف کتاب توانمندسازی دانش آموزان خراسان شمالی در برابر مصرف مواد مخدر


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از تألیف کتاب توانمندسازی دانش آموزان این استان در برابر مصرف مواد مخدر خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری 26 هزار دانش آموز این استان علیه مواد مصرف مواد مخدر توانمند می شوند.

- احمد ریواده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که میزان شیوع مصرف مواد مخدر در مدارس این استان بسیار پایین است، افزود: اما تریاک نوع ماده مخدری است که دانش آموزان معتاد آن را مصرف می کنند.

وی با تصریح بر این که متأسفانه برخی دانش آموزان دچار اختلال سوءمصرف مواد مخدر هستند، توضیح داد: این به آن معناست که خود دانش آموزان خواهان استعمال این مواد نبوده اند، بلکه به علت وجود فرهنگ غلط در برخی خانواده ها مبنی بر این که استفاده تریاک هنگام بیماری(همچون سرماخوردگی و .

) موجب بهبود هر چه سریع تر وضعیت جسمانی می شود، والدین تریاک را به فرزندان خود می دهند.

ریواده ادامه داد: به علت مذکور شمار اندکی از دانش آموزان تجربه مصرف تریاک را داشته که آن نیز به وجود مسائل غلط فرهنگی بازمی گردد.

وی اظهار کرد: از همین رو برای جلوگیری از این امر در سال جاری برنامه آموزش و توانمندسازی دانش آموزان در دستور کار این شورا قرار گرفت که مربیان آموزش های لازم را دریافت کرده اند و آن ها آموزش های لازم را به دانش آموزان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تألیف کتاب توانمندسازی دانش آموزان خراسان شمالی در برابر مصرف مواد مخدر

تألیف کتاب توانمندسازی دانش آموزان خراسان شمالی در برابر مصرف مواد مخدر