مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 09:062018-10-23بين الملل

هشدار ترامپ به مسکو و پکن: زرادخانه هسته ای خود را توسعه می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشا تودی، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه خطاب به مقامات مسکو و پکن هشدار داد تا زمانی که دولتمردان این کشور ها به سرعقل نیایند ، - رییس جمهور آمریکا به مقامات چین و روسیه هشدار داد تا زمانی که آن ها سرعقل نیایند ، واشنگتن قصد دارد زرادخانه هسته ای خود را توسعه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشا تودی، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه خطاب به مقامات مسکو و پکن هشدار داد تا زمانی که دولتمردان این کشور ها به سرعقل نیایند ، واشنگتن قصد دارد زرادخانه هسته ای خود را توسعه دهد.

ترامپ در ادامه گفت که نظر به آمادگی واشنگتن برای خروج یکجانبه از پیمان منع موشک های هسته ای میان بُرد در اروپا (INF)، اکنون روی صحبت وی با مقامات مسکو و پکن است.

این در حالی است که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا شنبه گذشته در توجیه این خروج غیرمنتظره به نقض ادعایی این پیمان از سوی روسیه متوسل شد و در عین حال توسعه این موشک های هسته ای را وعده داد.

وی در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد: در صورتیکه چین و روسیه با انعقاد یک پیمان جدید موافقت نکنند، ما [واشنگتن]این توافق را فسخ خواهیم کرد و پس از آن تسلیحات [موشکی]خود را توسعه خواهیم داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ترامپ به مسکو و پکن: زرادخانه هسته ای خود را توسعه می دهیم

هشدار ترامپ به مسکو و پکن: زرادخانه هسته ای خود را توسعه می دهیم