مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 08:402018-10-23سياسي

داستان ازدواج یک دانشمند هسته ای از زبان همسرش


همسر شهید مسعود علیمحمدی داستان ازدواجش با این شهید دانشمند هسته ای را چنین تعریف کرد،ازدواج ما سنتی بود، برادرم و همسرم هردو در ستاد انقلاب فرهنگی به علت تعطیلی دانشگاه ها مشغول کار بودند و همین دوستی منجر به ازدواج من و همسرم شد.

- ما در 22 مهرماه سال 61 ازدواج کردیم و همان سال من دیپلم گرفتم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصوره کرمی در همایش مهر بیداری به مناسبت گرامیداشت حماسه 30 مهر همدان، افزود: آن زمان که خانواده شهید علیمحمدی به خواستگاریم آمدند، مسعود جبهه بود و مادرش عکس او را نشان داد و من از طریق عکس همسرم را پسندیدم وگرنه قبلا خودش را ندیده بودم.

کرمی با اشاره به این که برای ازدواج ملاک های انقلابی و تحصیلات برایم مهم بود، ادامه داد: آن زمان الگویم آقای آهنگران بود، به ماردم گفتم کسی را می خواهم که مانند ایشان دائم در جبهه باشد و انقلاب را دوست داشته و حاضر باشد جانش را برای این مملکت و انقلاب بدهد.

وی اضافه کرد: مسعود همان دفعه اول و آخری که به جبهه رفت به بیماری سختی مبتلا شد و وقتی به گذشته فکر می کنم شاید خواست خداوند بود که مسعود زنده بماند و در مسیر علمی قدم بردارد و در سنگر علم به شهادت برسد.

وی تصریح کرد: قبل از شهادت مسعود یکبار گفت ما هنوز در جبهه هستیم، هنوز در سنگر هستیم و نمی توانیم از این سنگر بیرون بیاییم پس باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان ازدواج یک دانشمند هسته ای از زبان همسرش

داستان ازدواج یک دانشمند هسته ای از زبان همسرش