مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 07:102018-10-23پزشكي

تولد نخستین نوزاد استفاده از روش (IVF) در سیستان و بلوچستان


به همت متخصصان مرکز درمان ناباروری مولود برای نخستین بار در زاهدان خانواده ای با استفاده از روش پیشرفته درمان ناباروری موسوم به لقاح در خارج از بدن ( IVF ) صاحب فرزند سالمی شدند.

- تولد نخستین نوزاد استفاده از روش (IVF) در سیستان و بلوچستان به همت متخصصان مرکز درمان ناباروری مولود برای نخستین بار در زاهدان خانواده ای با استفاده از روش پیشرفته درمان ناباروری موسوم به لقاح در خارج از بدن ( IVF ) صاحب فرزند سالمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تبریک تولد این نوزاد به خانواده اش گفت: در اجرای سیاست های کلان نظام سلامت جمهوری اسلامی در زمینه آمایش جمعیت و همچنین به منظور توسعه دسترسی عادلانه ساکنان سیستان و بلوچستان به تمامی خدمات فوق تخصصی، مرکز درمان ناباروی مولود در زاهدان راه اندازی شده است.

دکتر سید محمد هاشمی شهری با قدردانی از تلاش تیم فوق تخصصی درمان ناباروری در زاهدان گفت: از ابتدای راه اندازی این مرکز در زاهدان تا کنون 2000 زوج از خدمات این مرکز استفاده کرده اند و حدود 200 زوج نیز بدون نیاز به انجام عمل فوق تخصصی صاحب فرزند شده اند.

وی افزایش دسترسی همگانی به خدمات سلامت را یکی از مهمترین رویکردهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برشمرد و گفت: در کنار توسعه سطح نخست ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد نخستین نوزاد استفاده از روش (IVF) در سیستان و بلوچستان

تولد نخستین نوزاد استفاده از روش (IVF) در سیستان و بلوچستان