مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 20:562018-10-22دانش

یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه امام خمینی(ره) به کار خود پایان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت با حضور حسامی فر، معاون فرهنگی دانشگاه و برخی از مدیران و مسئولان دانشگاه، - یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه امام خمینی(ره) به کار خود پایان داد یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت با اعلام انجمن های علمی برتر در بخش های مختلف در دانشگاه امام خمینی (ره) به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت با حضور حسامی فر، معاون فرهنگی دانشگاه و برخی از مدیران و مسئولان دانشگاه، با اعلام انجمن های علمی برتر در بخش های مختلف، در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین به کار خود پایان داد.

گفتنی است، این جشنواره از 36 انجمن فعال در دانشگاه، 27 انجمن دانشجویی دارای غرفه بودند و 24 انجمن در بخش مسابقه ای جشنواره شرکت کردند.

که در همه این آمارها، نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

لازم به ذکر است،70 اثر در بخش های مختلف از جمله؛ کتاب، نشریه، انجمن علمی برتر، کارآفرینی، مسابقه، اختراع، محتوای دیجیتال و فعالیت علمی خلاقانه، برای دبیرخانه مرکزی انجمن های علمی دانشگاه فرستاده شده بود، که از این تعداد، 23 اثر برای شرکت در جشنواره حرکت کشوری انتخاب و فرستاده شد و از 15 اثر تقدیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه امام خمینی(ره) به کار خود پایان داد

یازدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه امام خمینی(ره) به کار خود پایان داد