مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 19:412018-10-22اقتصادي

ماهی آب گل آلود چین و آمریکا نصیب هند شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شرکت های هندی لیستی شامل 180 قلم کالا را که شرکت های این کشور می توانند به آمریکا صادر کرده و جای خالی چینی ها در بازار آمریکا را پر کنند، - شرکت های هندی قصد دارند با استفاده از فرصت جنگ تجاری بین چین و آمریکا جای خالی چینی ها را در بازار آمریکا پر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شرکت های هندی لیستی شامل 180 قلم کالا را که شرکت های این کشور می توانند به آمریکا صادر کرده و جای خالی چینی ها در بازار آمریکا را پر کنند، آماده کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی، هندی ها قصد دارند در اولین قدم عدم حضور 10 میلیارد دلار کالای چینی در بازار آمریکا را جبران کنند.

پس از آنکه ماه گذشته میلادی واشنگتن بر واردات 6 هزار قلم کالا معادل 200 میلیارد دلار واردات از چین تعرفه گمرکی اعمال کرد، دهلی نو لیستی متشکل از 180 قلم کالا را آماده کرده و امیدوار است بتواند تولیدات خود را به آمریکا صادر کند.

تایمز آف ایندیا به نقل از یک منبع آگاه از وزارت بازرگانی هند نوشته است؛ این احتمال وجود دارد که شرکت های هندی بتوانند 8 تا 10 میلیارد دلار از شکاف ایجادشده ناشی از جای خالی چینی ها در بازار آمریکا را پر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی آب گل آلود چین و آمریکا نصیب هند شد

ماهی آب گل آلود چین و آمریکا نصیب هند شد