مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 18:312018-10-22بين الملل

اعتراف عربستان به ناتوانی از پر کردن جای خالی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خالد الفالح، وزیر نفت عربستان در سایه تشدید اوضاع بین المللی این کشور به دلیل قتل جمال خاشقچی، روزنامه نگار سعودی، - در حالی که ترامپ چشم امیدش به عربستان بود تا کسری کاهش نفت ایران را جبران کند، وزیر نفت عربستان طی مصاحبه ای گفته است نمی توانیم کسری تحریم نفت ایران را در بازار جبران کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خالد الفالح، وزیر نفت عربستان در سایه تشدید اوضاع بین المللی این کشور به دلیل قتل جمال خاشقچی، روزنامه نگار سعودی، گفت: دولت سعودی تمایلی به تکرار تحریم نفتی غرب که در سال 1973 اتفاق افتاد ندارد.

اخیراً چند نماینده و سناتور آمریکایی اعلام کردند که معتقدند محمد بن سلمان ولیعهد پادشاه عربستان به طور مستقیم دستور قتل جمال خاشقچی را صادر کرده است.

از سوی دیگر چندین سناتور و نماینده مجلس آمریکا پیشنهاد دادند که عربستان مورد تحریم قرار گیرد و سعودی ها نیز گفته اند هر گونه تحریم را با اقدامی جدی تر پاسخ خواهد داد.

الفالح ادامه داد: این اتفاق نیز به پایان خواهد رسید، اما عربستان همواره یک کشور مسئول بوده است و ما سال هاست که از سیاست های نفتی خود به صورت مسئولانه به شکل یک ابزار اقتصادی استفاده کرده و آن را از سیاست خارجی خود جدا کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف عربستان به ناتوانی از پر کردن جای خالی ایران

اعتراف عربستان به ناتوانی از پر کردن جای خالی ایران