مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 18:202018-10-22اقتصادي

تصویب بسته 14 بندی در حوزه ICT


به گفته وزیر ارتباطات، در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پیشنهاداتی را که سازمان برنامه و بودجه و وزارت ارتباطات داشتند، بررسی و ارائه شد و درنهایت بسته ای 14 بندی به تصویب رسید که البته همه آن در حوزه ارتباطات نبود و بخشی از آن به موضوع فضایی .

- به گفته وزیر ارتباطات، در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پیشنهاداتی را که سازمان برنامه و بودجه و وزارت ارتباطات داشتند، بررسی و ارائه شد و درنهایت بسته ای 14 بندی به تصویب رسید که البته همه آن در حوزه ارتباطات نبود و بخشی از آن به موضوع فضایی و فناوری اطلاعات در زمینه تسهیل کسب و کارهای نوپا مربوط بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به این که بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال‎های اخیر و به ویژه پنج سال گذشته توسعه قابل توجهی داشته است، گفت: در پنج سال اخیر با همکاری بخش خصوصی و دولتی در این حوزه حدود 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که 30 درصد مربوط به دولت است و 70 درصد آن را بخش خصوصی انجام داده است.

وزیر ارتباطات با اشاره به این که حجم بازار در سال گذشته 36 هزار میلیارد بوده و پیش بینی برای امسال 40 هزار میلیارد تومان است، گفت: بنابود امسال دولت به صورت مستقیم 6400 میلیارد تومان از 40 هزار میلیارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بسته 14 بندی در حوزه ICT

تصویب بسته 14 بندی در حوزه ICT