مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 16:312018-10-22اقتصادي

شرایط جدید استفاده از تسهیلات صندوق مسکن یکم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از ابتدای تشکیل و راه اندازی صندوق پس انداز مسکن یکم، مطابق با ضوابط و چارچوب های تعیین شده اعطای تسهیلات این صندوق، - کنترل و استعلامات لازم در خصوص شروط سه گانه خانه اولی برای متقاضیان تسهیلات صندوق مسکن یکم زوجین، از ابتدای آبان ماه، علاوه بر فرد متقاضی این تسهیلات، برای همسر او نیز اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از ابتدای تشکیل و راه اندازی صندوق پس انداز مسکن یکم، مطابق با ضوابط و چارچوب های تعیین شده اعطای تسهیلات این صندوق، چنانچه یک متقاضی، به شکل انفرادی قصد افتتاح حساب و سپرده ­گذاری در صندوق را داشت، شرایط مربوط به خانه اولی بودن، صرفاً برای همان فرد و نه برای همسر او (در صورت متاهل بودن)، مورد کنترل و استعلام قرار می گرفت.

به این معنا که اگر به طور مثال، پدر یک خانواده دارای سابقه مالکیت بود، اما همسر او برای دریافت تسهیلات از صندوق پس انداز مسکن یکم اقدام می کرد، استعلام خانه اولی بودن صرفاً برای همسر (فرد متقاضی) انجام می شد و خانه دار بودن پدر خانواده، مانعی برای دریافت تسهیلات یکم از سوی همسر او نبود.

اما از یکم آبان ماه سال 97 مطابق ضوابط بالادست بانک عامل بخش مسکن و مقررات جدید این بانک، شروط خانه اولی بودن، هم برای متقاضی و هم برای همسر او،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جدید استفاده از تسهیلات صندوق مسکن یکم

شرایط جدید استفاده از تسهیلات صندوق مسکن یکم