مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 16:062018-10-22دانش

آزمایشگاه «بازی سازی» در دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، رسول رمضانیان، سرپرست آزمایشگاه بازی سازی دانشگاه فردوسی، - سرپرست آزمایشگاه بازی سازی دانشگاه فردوسی گفت: آزمایشگاه بازی سازی با هدف آماده سازی دانشجویان برای ورود به صنعت بازی در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، رسول رمضانیان، سرپرست آزمایشگاه بازی سازی دانشگاه فردوسی، در خصوص آزمایشگاه بازی سازی دانشگاه فردوسی، بیان داشت: آزمایشگاه بازی سازی با هدف آماده سازی دانشجویان برای ورود به صنعت بازی در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد.

رمضانیان افزود: این آزمایشگاه دانشجو را در سال اول با انجام 20 بازی تمرینی و در سال دوم با تولید یک بازی کامل توسط برای ورود به صنعت بازی آماده می کند.

وی برنامه های آتی این آزمایشگاه را برگزاری کارگاه ملی بازی سازی، برگزاری دوره آموزشی نرم افزاری و بازی سازی آزاد، بستن قرارداد پروژه ها با سازمان های فرهنگی اعلام کرد.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی افزود: سطح بازی ها در سال اول آموزش 2 D.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه «بازی سازی» در دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد

آزمایشگاه «بازی سازی» در دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد