مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 15:402018-10-22سياسي

قتل فجیع خاشقجی، ماهیت تروریست پرور سعودی را آشکارتر کرد


رییس قوه قضاییه با تاکید بر عزم همه قوا برای حل مشکلات معیشتی مردم و ابراز اطمینان نسبت به تامین کالاهای اساسی از سوی دولت، به برخی احکام صادره از سوی دستگاه قضایی برای مفسدان اقتصادی اشاره کرد و گفت: - انسان بلحاظ عاطفی از حبس و اعدام اشخاص و خصوصاً وضعیت خانواده های آنها غصه دار می شود اما در عین حال با کسانی که طمعشان زندگی میلیون ها انسان را متلاطم می کند و به دشمن در ضربه زدن به کشور کمک می کند نمی توان برخورد عاطفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و راهپیمایی باشکوه محبان اهل بیت(ع) تصریح کرد: نزدیک به یک هفته تا اربعین حسینی باقی مانده و دوستداران اهل بیت(ع) پرشورتر از گذشته درمسیر کعبه آمال عشق ومحبت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به حرکت درآمده اند.

محبت اهل بیت (ع)، قدم ها را در مسیر راهپیمایی اربعین استوار می کند رییس قوه قضاییه با بیان اینکه حرکت عظیم مردم در راهپیمایی اربعین دارای ابعاد مختلفی است، ادامه داد: بعد معنوی این حرکت بر کسی پوشیده نیست.

محبتی که از ناحیه اهل بیت(ع) و حق متعال بر محبان ائمه معصومین(ع) ارزانی می شود، قدم ها را در این طریق استوار می کند و نفوس پاک را آماده دریافت عنایات خاصه الهی و توجهات ائمه اطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل فجیع خاشقجی، ماهیت تروریست پرور سعودی را آشکارتر کرد

قتل فجیع خاشقجی، ماهیت تروریست پرور سعودی را آشکارتر کرد