مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 15:312018-10-22اقتصادي

بازار جهانی توانایی نفت جایگزین ایران را ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیژن زنگنه در آستانه آغاز تحریم های آمریکا علیه ایران افزود: مجموع تولید نفت دیگر اعضای اوپک در این بازه زمانی تنها 105 هزار بشکه در روز افزایش یافته است و این بدان معناست که اعضای اوپک توانایی افزایش تولید نفت بیشتر .

- وزیر نفت برای چندمین بار با تاکید بر این که بازار توانایی جایگزین کردن نفت ایران را ندارد به آقای ترامپ پیشنهاد کرد دست از تحریم نفت ایران بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیژن زنگنه در آستانه آغاز تحریم های آمریکا علیه ایران افزود: مجموع تولید نفت دیگر اعضای اوپک در این بازه زمانی تنها 105 هزار بشکه در روز افزایش یافته است و این بدان معناست که اعضای اوپک توانایی افزایش تولید نفت بیشتر از رقم کنونی را ندارند.

وی ناتوانی عربستان و روسیه در تولید نفت بیشتر و جایگزین کردن سهم ایران را سبب نگرانی بازار دانست و گفت: افزایش قیمت نفت اقتصاد جهانی را سخت تحت تاثیر قرار می دهد.

وزیر نفت درباره این که آیا کشور های عضو سازمان کشور های صادرکننده نفت (اوپک) در کنار تولیدکنندگان غیرعضو این سازمان، توانایی جایگزین کردن نفت ایران را دارند، تاکید کرد: همان طور که بار ها گفتم، برای نفت ایران جایگزینی در بازار وجود ندارد، تولید نفت عربستان و روسیه هم اکنون نزدیک به بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار جهانی توانایی نفت جایگزین ایران را ندارد

بازار جهانی توانایی نفت جایگزین ایران را ندارد