مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 15:202018-10-22اقتصادي

هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان و کشور وجود ندارد و همه کالاهای اساسی به اندازه کافی در کشور وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دره وزمی روز دوشنبه (30 مهر) در نشست هیات رییسه کل اتحادیه های اصناف استان با مسئولان، اظهار کرد: شرایط اقتصادی حاکم بر کشور شرایط خاصی است و ما متاسفانه در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم که می طلبد همه مؤلفه های تاثیرگذار در اقتصاد استان و کشور تصمیمات خاصی را در این رابطه اتخاذ کنند.

وی افزود: برای اینکه مقابل این مشکلات دوام بیاوریم همه اصناف و اتحادیه های صنفی باید دست در دست هم، شرایط حاکم در جامعه را به نفع مردم سوق دهند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: هم اکنون خواسته و دغدغه اصلی مردم، بحث تامین کالاهای اساسی و چگونگی توزیع آن است که با توجه به اینکه بخش عمده ای از کالاهای مصرفی استان در خارج از استان تامین می شود وظیفه ما و بازرسان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اتحادیه های صنفی نظارت بر قیمت هاست.

وی ادامه داد: بر همه واحدهای تولیدی در سطح بازار، امر نظارت بر تولید انجام می شود چون هدف ما شفافیت مسیر تولید تا رسیدن کالا به دست مصرف کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد

هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد