مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 15:162018-10-22سياسي

شورای مرکزی حزب اعتمادملّی در نوبت «استعلام» قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بهرام سرمست دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب ظهر امروز در نشست خبری خود که با حضور خبرنگاران اظهار برگزار شد، - سرمست گفت: گزارش انتخابات شورای مرکزی و بازرسین حزب اعتماد ملی در نوبت بررسی و استعلام قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بهرام سرمست دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب ظهر امروز در نشست خبری خود که با حضور خبرنگاران اظهار برگزار شد، اظهار داشت: در دوازهمین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب درخواست جمعیت حقوقدانان ایرانی مدافع حقوق بشر برای تغییر ماهیت به سازمان مردم نهاد مصوب شد و با توجه به اینکه جمعیت مذکور به استناد اساسنامه تشکلی غیرسیاسی است، می تواند با رعایت ساز و کار های قانونی در قالب سایر تشکل ها فعالیت کند.

وی افزود: درخواست جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران برای تغییر به انجمن صنفی نیز مطرح شد که با توجه به اینکه تشکل سیاسی است و تغییر ماهیت آن به تشکل سیاسی مستلزم طی فرآیند انحلال است، در صورت ادامه فعالیت ملزم به رعایت ماده 22 قانون احزاب است.

سرمست با بیان اینکه گزارش برگزاری کنگره مجمع اسلامی کارکنان بانک ها و گزارش مجمع انجمن اسلامی مهندسین ایران مطرح شد گفت: تطبیق اساسنامه و انتخابات اعضای شورای مرکزی و بازرسین مورد تصویب قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای مرکزی حزب اعتمادملّی در نوبت «استعلام» قرار دارد

شورای مرکزی حزب اعتمادملّی در نوبت «استعلام» قرار دارد