مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 14:352018-10-22اقتصادي

خوزستان بهترین پتانسیل را برای سرمایه گذاری در زمینه پسماند دارد


یک سرمایه گذار آلمانی با بیان اینکه خوزستان بهترین پتانسیل را برای سرمایه گذاری در بحث پسماند دارد، گفت: کشور آلمان آماده مشارکت در زمینه انجام طرح مدیریت پسماند در یکی از استان های ایران است.

- پروفسور ساتیانارایانا نارا از دانشگاه رُستوک آلمان در حاشیه جلسه با مدیران حوزه اقتصادی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که برای یک پروژه کاری مرتبط به بحث مدیریت پسماندها به خوزستان سفر کرده ایم، اظهار کرد: هدف از سفر هیئت سرمایه گذاری آلمانی به خوزستان، مطالعه بر روی راهکارهای موجود برای بهبود مدیریت پسماندها و ورود سرمایه گذاران آلمانی به استان خوزستان است.

وی با بیان این که مطالعات پسماند خوزستان با همکاری آلمانی ها انجام می شود، ادامه داد: کشور آلمان آماده مشارکت در زمینه انجام طرح مدیریت پسماند در یکی از استان های ایران است که این مطالعه با همکاری دانشگاه های ایران انجام خواهد شد.

نارا، با اشاره به مشارکت کشور آلمان در مطالعات طرح جامع مدیریت پسماند خوزستان، عنوان کرد: خوزستان، استانی است که در همه بخش های سرمایه گذاری پتانسیل دارد.

استاد دانشگاه رُستوک آلمان ادامه داد: وجود یک شهر با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر که دارای پسماندهای خانگی، پسماندهای صنعتی، نفتی و صنایع فولاد، پسماندهای بخش کشاورزی و پسماندها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان بهترین پتانسیل را برای سرمایه گذاری در زمینه پسماند دارد

خوزستان بهترین پتانسیل را برای سرمایه گذاری در زمینه پسماند دارد