مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 14:312018-10-22بين الملل

افشای هویت فردی که لباس خاشقچی را به تن کرد +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو یک منبع خبری ترکیه ای در کفت و گو با رسانه آمریکایی هویت فرد اعزامی ریاض به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول را که با لباس جمال خاشقچی از کنسولگری خارج شد، - یک منبع ترکیه ای در مصاحبه با رسانه آمریکایی هویت فردی که بعد از قتل جمال خاشقچی با لباس های او از کنسولگری ریاض در استانبول خارج شد را افشا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو یک منبع خبری ترکیه ای در کفت و گو با رسانه آمریکایی هویت فرد اعزامی ریاض به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول را که با لباس جمال خاشقچی از کنسولگری خارج شد، فاش کرد.

شبکه سی ان ان در گزارشی اختصاصی به نقل از یک مقام ارشد ترکیه ای، هویت یکی از اعضای تیم 15 نفره اعزامی از ریاض برای قتل جمال خاشقچی را منتشر کرد، فردی که بعد از مرگ این روزنامه نگار لباس هایش را پوشیده و کنسولگری را ترک کرده است.

مصطفی المدنی نیروی اعزامی از ریاض که با لباس خاشقچی از کنسولگری خارج شد این شبکه تصاویر دوربین های مدار بسته از مصطفی المدنی یکی از اعضای تیم 15 نفره ترور اعزامی ریاض به استانبول ترکیه را منتشر کرده است، کسی که بعد از قتل خاشقچی به منظور گمراه کردن افراد درباره خروج او از کنسولگری، لباس های این روزنامه نگار را پوشیده و با گریم خود را شبیه به خاشقچی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای هویت فردی که لباس خاشقچی را به تن کرد +عکس

افشای هویت فردی که لباس خاشقچی را به تن کرد +عکس