مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 14:252018-10-22اقتصادي

عرضه شاسی بلند برقی آئودی به تعویق افتاد


به نظر می رسد که معرفی و عرضه خودروی شاسی بلند و برقی آئودی E-Tron تحت تاثیر یک باگ و مشکل نرم افزاری به تعویق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

شرکت های خودروسازی بسیاری نیز در راستای توسعه فناوری تولید خودروهای برقی و الکتریکی تلاش های بسیاری کرده اند تا بتوانند در این زمینه پیشگام و پیشتاز باشند و خودروهای باکیفیت و جدید برقی و الکتریکی خود را روانه بازارهای جهانی کنند.

با اینکه سالهاست این شرکت خودروساز آلمانی بر روی توسعه آئودی E-Tron تلاش کرده است، اما حالا به نظر می رسد که مشتریان و علاقمندان به این محصول باید بیشتر از پیش منتظر عرضه این خودرو باشند چرا که سخنگوی شرکت آئودی به تازگی در گفت وگویی با گزارشگر رویترز اعلام کرده است که با توجه به بروز برخی از مشکلات نرم افزاری معرفی و عرضه این محصول را به چند ماه بعد از آنچه که از قبل تعیین شده بود، موکول کرده ایم تا مشتریان بدون هیچ مشکلی بتوانند از خریداری و استفاده از این خودروی برقی و لوکس بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه شاسی بلند برقی آئودی به تعویق افتاد

عرضه شاسی بلند برقی آئودی به تعویق افتاد