مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 14:062018-10-22سياسي

امیدواریم دولت در بودجه 98 رتبه بندی معلمان را ببیند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به دستور رییس جمهوری مبنی بر پیگیری در خواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای تسریع در اجرای طرح رتبه بندی معلمان اعلام کرد، - رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: امیدواریم دولت در پیشنهاد لایحه بودجه 98، اجرای طرح رتبه بندی معلمان را نیز پیش بینی کرده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به دستور رییس جمهوری مبنی بر پیگیری در خواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای تسریع در اجرای طرح رتبه بندی معلمان اعلام کرد، لایحه رتبه بندی معلمان در این سازمان در مرحله بررسی وتصویب قرار دارد.

وی در تبیین این موضوع گفت: به دنبال مکاتبه تعدادی از نمایندگان مجلس با رییس جمهور و درخواست تسریع در اجرای طرح رتبه بندی معلمان، رییس جمهور دستور بررسی درخواست نمایندگان را صادر کرده است.

رییس فراکسیون فرهنگیان گفت: نامه نمایندگان جهت بررسی به سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ارجاع شده است و بنا براظهار معاون امور مجلس این سازمان، وزارت آموزش وپرورش لایحه نظام رتبه بندی را برای بررسی وتصویب به هیئت دولت ارسال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم دولت در بودجه 98 رتبه بندی معلمان را ببیند

امیدواریم دولت در بودجه 98 رتبه بندی معلمان را ببیند