مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 14:052018-10-22سياسي

اربعین یک مانور بزرگ برای جهان اسلام است


مسئول ستاد مرکزی اربعین هیئت رزمندگان اسلام تصریح کرد : اربعین یک مانور بزرگ برای جهان اسلام و نشان دهنده وحدت میان شیعیان و نیز اهل تسننی است که احترام فراوانی برای اهل بیت قائل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین نجات طی سخنانی در نشست خبری مسئول ستاد مرکزی اربعین حسینی هیئت رزمندگان اسلام، با بیان اینکه راهپیمایی اربعین به تعبیر رهبری حرکت عشق و ایمان است، گفت: قضیه اربعین دو بعد دارد، یکی بحث سیاسی آن است که حرکت به این بزرگی در طول تاریخ نداشته ایم که روزانه صدها هزار نفر از مرزهای مختلف ما به سمت کربلا از کشور خارج شوند.

این یک مانور بزرگ است برای جهان اسلام و نشان دهنده وحدت میان شیعیان و نیز اهل تسننی است که احترام فراوانی برای اهل بیت قائل هستند و بسیاری از کسانی که راهپیمایی می کنند از برادران اهل سنت ما هستند.

وی افزود: نکته بعدی این مراسم بزرگ، پذیرایی مردم عراق از راهپیمایان است که هرکدام به شکلی و با توانی که دارند، از زایران پذیرایی می کنند و این درحالی است که آنان از تمول مالی چندانی هم برخوردار نیستند.

مسئول ستاد مرکزی اربعین هیئت رزمندگان اسلام با بیان اینکه بعد معنوی راهپیمایی اربعین نیز از بعد سیاسی اهمیت کمتری ندارد، اظهار کرد: ما به عنوان هیئت رزمندگان اسلام که نزدیک هزار شعبه در سراسر کشور داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین یک مانور بزرگ برای جهان اسلام است

اربعین یک مانور بزرگ برای جهان اسلام است