مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 13:452018-10-22سياسي

روایت یک دختر چشم به راه در کتاب«بابا کی میایی؟»


شهید «محمود میرافضلی» در سال1360 در عملیات حصر آبادان شرکت و برای مرحله دوم فروردین 1361 جهت عملیات الی بیت المقدس عازم جبهه شد و در شب شروع عملیات در کانال سیدجابر جاویدالاثر شد.

- شهید محمود میرافضلی در سال1360 در عملیات حصر آبادان شرکت و برای مرحله دوم فروردین 1361 جهت عملیات الی بیت المقدس عازم جبهه شد و در شب شروع عملیات در کانال سیدجابر جاویدالاثر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهید محمود میرافضلی در سال 1331 در شهرستان رابر کرمان به دنیا آمد.

دوران زندگی 30 ساله وی فراز و فرودهای فراوان داشته است، او از 10 سالگی با درگذشت پدر جهت کار به شهر کرمان مهاجرت کرد و از سالها قبل از پیروزی انقلاب در صف یران امام خمینی (ره) بوده و به دلیل مبارزات انقلابی بارها مورد تعقیب ساواک قرار گرفت.

با تجاوز صدام به خاک میهن اسلامی مداوم از طریق جراید و رادیوی کوچکی که همیشه همراه داشته، منتظر لبیک به ندای رهبر جهت اعزام به جبهه بود.

تا اینکه در سال1360 در عملیات حصر آبادان شرکت و برای مرحله دوم فروردین 1361 جهت عملیات الی بیت المقدس عازم جبهه شد و در شب شروع عملیات در کانال سیدجابر جاویدالاثر شد.

از شهید میرافضلی دو دختر به یادگار مانده که در زمان شهادت، فاطمه دختر اولش 20 ماهه و دختر دومش هم هفت ماه بعد از شهادت بابا به دنیا آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک دختر چشم به راه در کتاب«بابا کی میایی؟»

روایت یک دختر چشم به راه در کتاب«بابا کی میایی؟»