مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 13:352018-10-22اجتماعي

لبیک مردم کردستان به زائران اربعین


مردم استان کردستان هر ساله با حضور در دفاتر ثبت نام سفر به عتبات عالیات خود را آماده این سفر معنوی می کنند و کسانی هم که در داخل استان هستند خود را برای میزبانی از زائران حسینی آماده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نزدیک شدن به اربعین امام حسین(ع) حال و هوای شهر متفاوت تر از سایر ایام سال می شود و کوچک و بزرگ، پیر و جوان عزم رفتن به کربلا می کنند تا اینگونه با نوه پیامبر(ص) بار دیگر تجدید بیعت کنند که هیچگاه اهل بیت را تنها نمی گذارند.

در این راستا مردم استان کردستان نیز هر ساله با حضور در دفاتر ثبت نام سفر به عتبات عالیات خود را آماده این سفر معنوی کرده و کسانی هم که در داخل استان هستند خود را برای میزبانی از زائران حسینی آماده می کنند و اینگونه لبیک یا حسین می گویند.

در این راستا و به منظور آگاه بخشی از برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در استان و برای آماده سازی استان جهت میزبانی از زائران اربعین و اعزام مسافران این سفر معنوی خبرنگار ایسنا به سراغ مسئولان استان رفته که در ادامه متن کامل این گزارش آمده است.

اربعین حسینی مانوری از جبهه حق در مقابل باطل است آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رسیدگی به زائران اربعین حسینی استان های مختلف که از کردستان عبور می کنند اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبیک مردم کردستان به زائران اربعین

لبیک مردم کردستان به زائران اربعین