مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 13:352018-10-22سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در برگزاری کنگره 3000 شهید استان قزوین


معاون عمرانی استاندار قزوین در نشست شهرداران استان بر ضرورت استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی در برگزاری باشکوه کنگره شهدا تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در نشست شهرداران استان قزوین که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان تنها می تواند گامی کوچک در جهت همه ازخودگذشتگی و فداکاری های شهدای انقلاب باشد.

وی بابیان اینکه کنگره3000 شهید استان قزوین تحول و رویدادی است که می تواند مردم ما را از شرایط حساس کشور عبور دهد، تأکید کرد: برگزاری برخی همایش و برنامه ها مانند تشییع شهدا، شب خاطره شهید، یادواره ها و گرامیداشت شهدا در طول سال نیز برای گذر از رویدادهای بحرانی صورت می پذیرد.

فرخزاد در ادامه به برگزاری هرچه باشکوه کنگره 3000 شهید استان تأکید و اضافه کرد: ما معتقدیم در چنین رویدادهای فرهنگی باید نقش مردم، خیران، سازمان های مردم نهاد بیش از دولت باشد چراکه شهدا برخاسته از آنان بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه استان قزوین تنها به شهر قزوین محدود نمی شود، تصریح کرد: تمامی نقاط دور و نزدیک استان باید به بهترین شکل ممکن از برگزاری این رویداد مهم فرهنگی مطلع بوده و تبلیغات مناسبی نیز در آن ها توسط فرمانداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها و شوراهای اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در برگزاری کنگره 3000 شهید استان قزوین

ضرورت استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در برگزاری کنگره 3000 شهید استان قزوین